2013年10月26日 星期六

地球停轉日

2008年12月14日(星期日)6:10pm

待咗一排既電影<<地球停轉日>>終於上畫,唔使問我當然有買飛睇啦~~


此片改編自1951年勇奪金球獎既經典電影,今次由奇洛飾演外星人,到訪地球預警地球即將毀滅。並意圖與美國領袖會面時,卻被拒絕,兼且惹來政府追捕,此時得到科學家Helen及其繼子作出援手,並企圖改變奇洛既想法,但可惜為時已晚......因為末日已經開始啟動......


後話:

此片開頭,有個人喺雪山上發現到異物,醒來時手上卻有異樣......咁究竟係未話外星生物取走咗人類既基因或組織來演變?定係入浸咗人類既身體?睇到最後都無交代過!

真唔明既然鬥唔過外星科技,點解仲要胡亂開火造成傷亡?

最喜歡昆蟲襲擊果幕,特技超正......

最後,總統下領攻擊圓球既同時,奇洛受到母子既感情影響而阻止毀滅發生,自大既美國會不會以為是他們既功勞呢?!


2 則留言:

  1. 呢套戲仲未睇呀
    [版主回覆12/22/2008 18:34:00]有興趣就買飛睇睇啦~~

    回覆刪除
  2. 奇洛李維斯呢個外星人, 跟本黎係帶走生物, 然後就毁滅地球, 而佢0既職責就好似一個駕駛汽車的人, 巨人就係汽車.

    回覆刪除