2015年1月1日 星期四

2014日本南北九州15天歎住玩 - Day 1.1 福岡到著

2014年4月26(星期六)

香港1120am(KA380) > 福岡空港0335pm > 福岡酒店5pm > 博多・金魚の祭

Day 1.1 福岡到著



當初計劃這個九州之旅時都考慮了很久
究竟分開南北九州兩次玩好丫
還是一次過全九州遊
收集各方意見後
最終有所決定
2013日本四國15天放縱之旅既延續
再來個15天南北九州歎住玩

今次九州之旅會乘港龍KA380直航機

由香港出發往福岡只須3小時
搞掂寄倉行李後就施施然歎個早餐先
糯米雞配豆漿必然之選
雞扒腸仔凍檸茶梁生最愛

估不到搭港龍都要Delay
原定11:20am起飛的
Delay完又再Delay
預計起飛時間要到12:30nn
苦等了個多小時

終於可以順利起飛

飛機餐都唔錯


仲有雪糕添

5:32pm終於到步






室外氣溫20度

要乘市營地鐵的話
先從國際線大樓乘免費接駁巴士到國內線大樓
約10-15分一班, 車程約10分鐘


在國內線大樓乘地鐵空港線
2個站約5分鐘到博多站


車資¥260


到達博多隨即往酒店

(Hotel Tokyu Bizfort Hakata)

間房都唔錯



最like個浴室同廁所


按摩式花灑設備

由酒店往博多站數分鐘步程就到
揾間飯店食飯先

呢個餐好似唔錯


兩個都點了海報個牛舌定食
無花無假, 唔係講笑
呢個牛舌套餐真係好好食

38 則留言:

  1. 福岡機場出博多, 可能兩次都係摸黑至到, 所以都係坐的士, 千零円唔駛左轉右轉好方便.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有諗過打的架, 不過見佢唔太麻煩就搭啦~ XD

      刪除
    2. 福岡機場我都覺得去騎呢, 坐免費巴到國內線至可以出外或去租車店面

      刪除
    3. 我覺得過國內線搭地鐵出市區都算方便, 而且途中還可以熟悉吓d周圍環境 ^^

      刪除
    4. 其實打的真係好方便, 最梗要價錢唔貴嘛 ^^

      刪除
  2. Wow ~ 玩親都成15天 , 想羨慕死人咩 , 正式係殺人於無形呀 . haha ...
    新年快樂 , 今年搵多D , 去多幾趟日本 , 最緊要身體健康 . ^_^ !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年快樂呀~~~
      今年搵多D , 去多幾趟日本 , 最緊要身體健康, 呢個都係blog友們既願望, 咁就齊齊願望成真啦~~ ^^
      唔駛羨慕喎, 來年你都達標啦 XD
      至於殺人於無形果位, 應該係Maggie姐囉, 2015年年殺3鑊, 哈哈 XD

      刪除
    2. 總之就俾兩位殺到體無原膚啦 . ^^
      一位日數多 , 一位次數多 .

      刪除
    3. 無咁嚴重嘛~ XD
      比起其他blog友, 我果D日數只是皮毛咋 :P

      刪除
    4. 重溫番呢個遊記先睇到以上對白添XDD
      我都係今年去多咗一次咋,3次加埋先至23日。
      言歸正傳,又到發問時間,見到你只係第一晚住博多,好似冇乜點行過福岡咁,其實係咪冇乜野睇?

      刪除
    5. 哈哈, 少日數有少日數好, 可以去多幾次, 一次清哂D假好難捱架 :P
      你說得對, 因為福岡唔係我主力要玩既地方, 所以無乜點行啫, 福岡都有其他地方可去的

      刪除
  3. 新年快樂,去多啲旅行,寫多啲遊記XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年快樂呀~~~
      去多啲旅行, 大家咁話啦~ ^^
      我會繼續努力寫番啲舊遊記, 多謝支持呀~ XD

      刪除
  4. 新年快樂。
    港龍飛台灣既飛機餐就一D都唔掂呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 1733兄, 新年快樂呀~~~
      我未搭過港龍飛台灣, 多數都係搭國泰或者長榮
      但國泰飛台灣個包好好食架, 諗起都回味 ^^

      刪除
    2. 飛台灣既航班我都只係搭過華航,華信,國泰,港龍和長榮咋。
      但以港龍既飛機餐就最差。

      刪除
    3. 師公講得無錯,港龍同國泰飛台北既飛機餐都係勁難食。

      刪除
    4. 我對食都無要求,咁都覺得佢唔掂,都應該係好差下架喇。
      以前搭國泰,佢既飛機餐都OK既,而家就..............

      刪除
    5. 話時話, 我都覺得國泰D飛機餐真係差咗好多!!

      刪除
    6. 好多時唔係咁肚餓連飛機餐都唔要免得浪費食物,所以有時喺日本一落機就要搵野食。

      刪除
    7. 好多時在飛機上已經好肚餓, 所以都會食少少 XD

      刪除
  5. 嘩, 我期待嘅畫面仲於出現 ^^
    關於 recovery data 包括影像, 及媒體紀錄模式可參考下條 link, del 並不會立即消除 data, 仍會在媒體某個 隱藏 sector 紀錄, 但一般 format 已催毀個 sector, 所以 recover 就比較困難
    http://en.wikipedia.org/wiki/Data_recovery
    關於手機 recover 問題比條 link 你睇睇
    http://www.android-recovery-transfer.com/recover-android-photos.html
    當然仲有好多相關軟件, 也當然未必百份百幫你揾番哂出黎

    回覆刪除
    回覆
    1. t先生, 讓你久等了, 多謝支持呀~~ ^^
      多謝指點, 等我過去睇睇, 救得幾成都好, 謝謝你呀~~ ^^

      刪除
  6. 羨慕死人喇﹐又去日本旅行

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係呀~ 是寫番之前果D舊遊記咋 XD

      刪除
  7. 九州即係九州 , 機場都唔同過人 , 果然係一個唔錯既地方 . ^_^ !!
    間酒店都唔錯喎 , 牛舌呢味野我都未試過 , 真係咁得 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 間酒店都幾C服架, 呢間牛舌好掂呀, 後悔回程無幫襯 >_<

      刪除
  8. 6月九州自駕遊我都係搭港龍去但搭國泰返。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我來回程都係搭港龍機, 兩程都delay >_<!

      刪除
  9. 我都係到時先睇搭的時還是搭地鐵

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果時間早, 行李唔多, 人數少, 其實搭地鐵都好方便 ^^

      刪除
  10. 仲記唔記得果間牛舌店叫乜名?

    回覆刪除
    回覆
    1. 上面相有影舖頭門口架, 你認住個生招牌啦~ :P

      刪除
    2. 上網check博多駅牛舌只搵到利久,驚去到搵唔到

      刪除
    3. 間舖應該叫"たんセ", 搵唔到都唔緊要啦, 可能"利久"都好好味呢~ ^^

      刪除
    4. 利久喺仙台食過,想試下第2間嘛

      刪除