2013年10月26日 星期六

馬利與我

2009年1月22日(星期四)7:30pm


本來沒打算睇呢套戲, 因為睇片頭介紹時, 只得一個畫面, 就係有隻狗狗喺個沙灘上面不斷向前奔跑, 而個主人就不斷喺後面狂追......
後來當我知道係講一隻過度活潑, 又愛搗蛋的小狗狗時, 就決定這片我必看不可!

故事內容講述一對新婚夫婦決定搬到陽光普照的邁阿密展開新生活,二人都在報社裡找到記者的工作; 為了令生活更圓滿,決定為家裡增添一位新成員。

John 對生兒育女仍然十五十六,因此聽從同事建議,先飼養一隻狗狗來測試一下自己的責任感, 耐性及愛心。起初 John 以為養狗不過是件很簡單的事情, 只要每日帶牠出街及餵狗糧便可以,豈料這隻收養時只得十二磅的拉布拉多BB狗~馬利,可別少看牠, 細細個已經很會搗蛋, 轉眼間更變成了一隻100磅重的「奀皮破壞王」──牠會咬牆壁、咬梳化、反轉垃圾桶、偷食火雞、霸佔枕頭、飲廁所水、攻擊郵差,甚至被狗隻訓練師趕走,連John 買給 Jenny 的名貴頸鍊,也當零食吞落肚!
儘管馬利又唔聽教又唔聽話,卻陪伴John與Jenny經歷了人生中的喜與悲,二人終於明白馬利這頭「可能係世界上最頑皮的狗狗」,卻令他們重新認識自己,燃點更精彩的生命......



1 則留言:

  1. 睇落都唔錯,可惜澳門沒有上畫 ~ ~
    [版主回覆01/30/2009 00:42:00]都ok架, 有笑有淚.... 澳門會不會遲D先上呢

    回覆刪除