2013年10月26日 星期六

地心探險記

2008年8月25日(星期一)8:30pm

終於有得睇啦!

點解咁講,因為上畫期間係北海道嘛!

本來同梁生打算睇3D版,點知只剩番幾個位,咁唯有睇普通版啦!

內容講述地質學家深信地底有另一個世界,帶同姪兒前往冰島,找來火山爬山專家找尋地震儀,途中卻被困,為了逃生從火山口潛入地底,展開一場驚險刺激的探險之旅,看見從未見過的離奇生物......有發光鳥、史前恐龍、食人花、飛魚等等,而且還有一個深不可測的地心海洋。

套片都唔錯......情節緊湊,驚險刺激,絕無冷場!!

我就最喜歡礦車那幕,超刺激,好似係日本環球片場及東京迪士尼玩梗一樣!

另一個喜歡的畫面就係磁石果幕,感覺好似玩"哈利波特"既電玩,梁生就話似玩"馬里奧"既Game喎.

哇......太好睇了,一定要睇)))3D版)))

3 則留言:

  1. 呢套野仲有4d版架!! 不過要係機場戲院睇*
    [版主回覆08/30/2008 20:27:00]嗚嗚.....你早D話我知就好啦!今早12nn睇0左3D......好失望呀,個效果唔夠特出迫真

    回覆刪除
  2. 我一陣都會出去睇呀! 開頭諗住生日睇4D,, 不過太多人,, 一路到今日,,,
     
    聽你咁講,, 好俾2D好睇D,,

    回覆刪除
  3. 其實, 呢套野都有好多笑料.

    回覆刪除