2013年10月26日 星期六

e煞絕地逃亡

2008年11月1日(星期六)6:00pm

遇著戲院淡季期,無乜戲好睇,啱啱有套科幻片上映~e煞絕地逃亡,啦啦臨走去買飛睇!唉~~點知......

 
故事內容講述由一班建築師喺地底開發了一個叫「e城」既地方。這個城市唯一既光源,就係來自一台巨型發電機。但喺200年後,發電機既壽命將到盡頭,e城既停電次數越來越密。
每年e城既孩子畢業後都會喺「工作分配日」在市長面前抽籤,抽出自己既
終身職業。蓮娜失望的抽中做地下管道工,渴望於地底研究發電機既杜恩卻抽中做信差!杜恩遂跟蓮娜提議對調,微妙既友誼由此而生,最後還發展至關乎e城既存亡。
當上信差既蓮娜平日快樂地傳遞訊息,在家則照顧老祖母和妹妹阿寶。一天她在衣櫃裏發現一個舊盒子,打開發現裡面竟藏着一張可能拯救全市既地圖!為趕及在城市毀滅前解開謎團,蓮娜和杜恩要克服重重難關,逃離腐敗既市長和難纏既手下......


故事聽落喺未好吸引呢,不過聽故千奇唔好駁故囉~~

8大疑團...

1.班建築師因乜解究會建一個e城出來?

2.盒子傳到某代市長手中突然中斷,原因喺乜?

3.不是有人能輕易離開e城又回來,為什麼還要困難的找出口?

4.點解會有巨型生物出現?

5.戲中提及"D貨"是從哪裡運來?

6.罐頭可以保存那麼久?

7.逃走唔須要帶備必需品?

8.e城以外既世界適合人類生存嗎?當初不是因為有問題才逃到地底嗎?

太多令人費解既原素,所以此片只適宜看,不宜諗!


2 則留言:

  1. 哈哈, 果然係令人費解的故事......
    不過, 特技做的好唔好呀, 好的話就算數啦 ~
    [版主回覆11/06/2008 14:28:00]特技就無乜啦,不過.....
    D野先進得嚟又好鬼落後,科幻得嚟又好無理頭~~

    回覆刪除
  2. 套戲好唔好睇唔緊要,最重要係同邊睇囉可!!

    回覆刪除