2015年8月25日 星期二

2015日本東北北海道14天追楓覽勝自駕遊 - 行程大綱

最近山陰山陽的網誌停產了好幾日
就是忙於度行程找資料
問弟婦借來了兩本天書秘笈
雖然年分比較久遠
再在網上找資料補充一下
足足搞了一星期
11月之旅終於有個定案
由於東北幅員比較大, 地域比較廣
絞盡腦汁, 左度右度
最終作出了一些取捨
對初步行程有個慨念

1/11/2015 ~ 14/11/2015
日本東北北海道14天追楓覽勝自駕遊
行程大綱


Day 1
北海道 > 苫小牧港 > 青森八戶港
宿: 遊輪上

Day 2
陸奧湊朝市 > 蕪島神社 > 種差海岸 > 八食センター > 八甲田山
宿: 八甲田山

Day 3
八甲田山頂公園散策 > 地獄沼 > んじゅうふかし > 睡蓮沼 > 十和田湖
宿: 十和田湖

Day 4
奥入瀬溪流散策(石ケ戸 > 子ノ口) > 十和田湖觀光遊覽船 > 十和田湖休屋
宿: 十和田湖

Day 5
十和田湖周邊(乙女之像 > 十和田神社 > 瞰湖台展望台) > 八幡平山頂散策 > 盛岡
宿: 盛岡

Day 6
龍泉洞 > 浄土ヶ浜觀光遊覧船 > 浄土ヶ浜海岸
宿: 浄土ヶ浜

Day 7
浄土ヶ浜 > 田沢湖 > 秋田
宿: 秋田市

Day 8
秋田市民俗藝能傳承館 > 寒風山展望台 > 入道崎燈塔
宿: 男鹿

Day 9
男鹿水族館GAO > 八望台 > 青森
宿: 深浦町

Day 10
十二湖散策 > 津軽藩ねぷた村 > 弦前城 > 青森縣觀光物産館 > 青森灣大橋 > 青森
宿: 青森

Day 11
AUGA商場新鮮市場 > ねぶたの家 > A-FACTORY > 青森
宿: 青森

Day 12
青森(津軽海峡フェリー) > 北海道函館 > 室蘭(八景)
宿: 室蘭

Day 13
室蘭 > 支芴湖
宿: 支芴湖

Day 14
北海道 > 香港


下一篇: 行程修訂篇

56 則留言:

  1. 哈哈,同我同一日出發,機場見 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 這麼遠那麼近, 再度遇上, 不見不散 :P

      刪除
    2. 我早兩位1日出發,緣慳一面,哈哈!

      刪除
    3. Maggie, 我同你永遠前後腳, 上次北海道你向左走時, 我就向右走, 唔同時空擦身而過, 哈哈 ^^

      刪除
    4. 上次係同一個縣,今次係天各一方,哈哈!!

      刪除
    5. 錯, 都係同一天空下, 哈哈 XDD

      刪除
    6. 幾位都係差唔多日期出發 , 羨慕死人咯 . haha ...

      刪除
    7. man wai, 黎梗諗住去邊玩呀, 有定案未??

      刪除
    8. 定案叫做有啦 , 黎緊個農曆年北海道 , 路線未諗 . =_+ !!

      刪除
    9. 來個北海道不時不食深度遊 ^_~

      刪除
    10. Maggie,我都係同你同一日飛噃。

      刪除
    11. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    12. 嘩, 大家都係果段時間出走, 真係好熱鬧喎~~

      刪除
    13. 師公係咪飛首爾. 幾點機呀? 我搭12:50 T2。

      刪除
    14. 13:10,T1飛首爾呀!

      刪除
    15. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    16. 上半年有去左一次,下半年就.......。

      刪除
    17. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    18. 差唔多時間喎!睇下會唔會喺大XX見到師公先 XD

      刪除
  2. 回覆
    1. 我更羨慕Nerissa, 廿幾日喎~~ 想想都興奮 :P

      刪除
  3. 行程好吸引,雖然有啲地方我都去過,但又好想再去 ^_-

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇你地果D就睇得多, 我就完全未踏足過, 好期待呢~~ ^^

      刪除
    2. 我都好想可以秋天去東北,不過唔知要排到幾時先去到 :-P

      刪除
    3. 你D檔期都排得好密, 應該好快囉~ XD

      刪除
    4. 東北就真係冇咁快可以成行><

      刪除
    5. 唔緊要啦, 你都係去完無耐, 排吓都仲得 ^^

      刪除
  4. 咁緊密呀! 仲要次次都咁多日...羨慕C人啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔算緊密啦, 都係春秋二季大旅行, Nerissa仲勁呀, 廿幾日 @_@
      Maggie都唔弱, 出年年頭都計劃定, 仲兩次咁多添, 羨慕屎人呀~~

      刪除
    2. 又比你發現我出年年頭去兩次添XDD

      刪除
    3. 哈哈, 無記錯應該係1月同3月 :P

      刪除
    4. 1月係忽然之旅, 幾日短trip, 3月先精彩, 哈哈~

      刪除
    5. 幾日短trip 都好丫, 密密遊 ^^
      3月有乜精彩行程, 透露吓 ^_~

      刪除
    6. 之前有講過架,係長征之旅,道南+四國+山陽嘛^^

      刪除
    7. 係喎, 大長征; Nerissa 又係四國呀, 所以睇到我都有點亂, :P

      刪除
  5. 回覆
    1. 仲有好多地方想去, 唔夠時間就唔到呀!

      刪除
  6. 你呢個行程好正 , 當日我都係咁上下搵過料 , 所以一睇你D路線 ,
    腦內即刻有個Google地圖點行 , 係Day6由 浄土ヶ浜 去 秋田 果程車比較哽D . ^^
    另外講開 浄土ヶ浜 , 我都好想去 , 好期待參觀你既遊記 , Yeah !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽你咁講, 我個腦頓時出現你在Google Map上面行梗既畫面添呀, haha~~ XD
      係呀, 由 浄土ヶ浜 去 秋田 果程車成5粒鐘, 真係好甘吓, 係成個旅程最長程既一段 >_<!
      其實我最想由海女果頭 至 浄土ヶ浜沿海岸線行, 不過度咗好耐都諗唔掂, 順得哥黎失嫂意, 最後狠心放棄, 留待下次

      刪除
    2. 留待下次 ? 今次咁近城隍廟都唔求番支籤 , 下次要特登去咪仲難 .
      講開又講 ~ 如果你由十和田湖至盛岡之間冇特別地方 , 不如就由八戶 ~ 久慈市(海女基地) ~ 浄土ヶ浜 ~ 盛岡
      ~ 秋田 ~ 深浦町 ~ 青森 ... 再由青森去八甲田山與十和田湖 , 咁樣條路順好多 , 唔駛天南地北咁囉 .
      由十和田湖往青森都係兩粒鐘左右 .

      刪除
    3. 你講果條路線都度咗好幾次, 齋八戶 ~ 久慈市(海女基地) 都度咗好幾日, 最終都係為了"追楓"而放棄
      八甲田山既楓紅去到十月尾咋, 我睇吓可唔可以標尾會呀 :P

      刪除
    4. 哦 ~ 係喎 , 紅葉 ... 差D唔記得 , 紅葉好正喎 . ^^
      (講起就失禮晒 , 其實我都未正式咁睇過紅葉 , 又要靠晒你幫手)

      刪除
    5. 言重啦, 講到睇紅葉, 我個D唔係太早就太遲, 當紅既我都未見過;
      紅葉景, 蜻蜓果D就真係靚爆鏡!!

      刪除
  7. 可以去到十四日我都睇到流哂口水嘞,仲要係睇紅葉。大小姐嘅21日就更加唔輪到我啦。

    等睇靚相。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實十四日話多唔多, 話少唔少, 要走畢想去的景點就真的唔夠啦 >_<!
      紅葉睇黎我都係掹車邊, 標尾會都唔知有無我份!!
      Nerissa既21日行程, 真係得個"恨"字!!!

      刪除
  8. 11月頭八甲田同奧入瀨紅葉應該落晒喇!! 改去鳴子峽可能好啲!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔緊要啦, 睇彩數, 大自然既野, 我唔強求 ^^

      刪除
    2. 其實要去呢兩個地方睇紅葉是否應該10月中出發機會大啲呢?

      刪除
    3. Maggie, 10 月中旬 – 下旬 咁上下

      刪除
    4. 睇下明年有冇機睇紅葉先^^

      刪除
    5. 嘩, 出年又多一程, 你想羨慕死我咩 :P

      刪除
    6. 如無意外明年下半年都會去多次旅行,不過未有定案^^

      刪除
    7. 今程都未出發, 旅程一個接一個, 度行程都度到傻, 巧辛苦既呢~ :P

      刪除
    8. 同事話plan行程先至係我既正職 :P

      刪除
    9. 咁要問阿團友出番半份糧好喎 ^_~

      刪除