2016年11月18日 星期五

2016日本中部北陸15天自駕精華遊 - Day 9.8 立山酒店

2016年4月25日(星期一)

富山県(立山黑部)
立山車站(立山纜車) > 美女平(立山高原巴士) > 室堂(立山隧道無軌電車) > 大觀峰(立山索道) > 黑部平(黑部纜車) > 黑部湖(步行) > 黑部水庫 > 室堂(酒店)

宿: ホテル立山

Day 9.8 立山酒店

其實立山山內都有不少民宿和酒店
但說到交通最方便的還是與室堂站連結的立山酒店
而且難得部份客室有衛浴設備
室堂是整條立山黑部高山遊覽路線的最高點及中心地
酒店就位處標高2450米的室堂平
是日本最高的旅館, 在世界排行第三位

酒店以立山為背景
眼前所見就是標高3015米的立山

登上與站內連結的梯級便可直達酒店

立山酒店 ホテル立山

位於二樓酒店範圍內的売店



酒店前台櫃台

酒店大堂





日出日落示意圖

立山酒店住宿一晚可不便宜
1泊夕朝食付1室 54,000Yen
驚訝的是給派了一間附設偏廳的客室, 可算是值回票價



立山住宿最罕有的個室衛浴間


登記入住時順便予約了1小時的無料家族風呂
天寒地凍浸個熱湯簡直是人生一大樂事



酒店和食(日式料理)在網友評價一向不高
所以晚餐便選了洋食(西式料理)
但質素亦只屬一般
尤其是燉牛肉, 真係少點牙力都抗爭不來




白身魚蛋

 螢烏賊

甘海老湯

燉牛肉

沙律菜

甜品

翌日自助早餐會場
可喜的是早餐食材質素不過不失




臨行前在売店買的小手信
立山酒店獨賣的黑胡椒茶


名信片

貼紙



14 則留言:

  1. 酒店就位處標高2450米的室堂平
    是日本最高的旅館, 在世界排行第三位,價錢真是偏高,不過周邊的景色吾錯,都算值架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能就是處於極佳的有利位置, 所以叫價才這麼高

      刪除
  2. 2個人54000yen﹐ 可以住高級溫泉酒店了,仲要連晚餐唔好食...

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係架, 當初都掙扎咗好耐先訂佢, 不過講到落腳點就真係無得輸囉!

      刪除
    2. 當住過室堂山莊,我都會寧願俾多少少住你呢間。特別知道有特別優待去睇雪牆

      刪除
    3. 呢間酒店真係超方便, 除了有特別優待去睇雪牆, 仲有提供其他活動, 星空観察, 雷鳥觀察, 睇日出...其實真係唔錯架

      刪除
  3. 見你行程表寫住”弥陀ヶ原ホテル”,點解又會變咗住ホテル立山?
    我10月去都會喺山上住一晚,見兩間酒店價錢差不多(貴),而家心大心細唔知揀邊間。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我兩間都有住過, 睇雪之大谷係住"ホテル立山", 睇紅葉果次就住”弥陀ヶ原ホテル”
      價錢係(貴)架, 勝在夠方便, 一次半次"豪"俾佢啦 :P

      我呢兩日度行程度到頭都大埋, 酒店方面有選擇困難症 :P

      刪除
    2. 我而家都係度行程度到頭痛,太多地方想去,但又唔夠時間。
      係呢,其實兩間酒店價錢相約,請問邊間方便d?
      另外見你寫ホテル立山食方面普通,咁弥陀ヶ原ホテル又如何,我睇官網又唔錯咁。

      刪除
    3. 度行程度到頭痛,太多地方想去,但又唔夠時間, 我依定都係煩緊呢樣
      ホテル立山方便行雪場同水霸果邊, 如果住弥陀ヶ原ホテル就要預番時間搭巴士
      ホテル立山方食set, 唔係咁啱我地; 弥陀ヶ原ホテル自助餐好OK

      刪除
    4. 我秋天去諗住喺山上行下,弥陀ヶ原ホテル要再轉巴士咩?

      刪除
    5. 行完山, 要在室堂搭番高原巴士去美女平, 弥陀ヶ原ホテル要在中途站下車, 回程下山人很多, 要算準巴士時刻, 尾班車後就沒車下山了, 緊記

      刪除
    6. 都幾複雜,等我再研究下先。謝謝!

      刪除
    7. check準時刻表就沒問題了

      刪除