2008年8月14日 星期四

南、北北海道9天-夏日結伴遊 - Day1(最殘的出租車)

Day 1

2008年8月13日(星期三)

北海道......我來了Photobucket - Video and Image Hosting

到步後,第一時間到2/F出發層購買今個旅程的第一杯"夕張哈蜜瓜雪糕",用北海道產既牛奶造成既雪糕又香又滑;願望達成後就到位於地下大堂的 Toyota 服務櫃位,等職員安排專車載我地到新千歳空港すずらん店取車




新千歳空港すずらん店


原本租車費用要¥81,900,因為用VISA卡付款既關係有折扣,現只需¥78,225
驗車中的梁生......好帥喔......哈哈



當梁生在驗車同時,職員已幫我地把最後排的座位收起,眼看所騰出來既空間並不大,點解會咁!?
人車喎......我正惶恐擺唔哂D行李點算
......M君已很勞力將件不算細的行李搬上車......但......
好彩......梁生一出馬就搞掂,梁生你係得既




好嘢......旅程正式開始,Set咗要去既目的地,就係Package所包既酒店(東急Inn)

依個就係為我地服務既導航小姐:GPS



佢點殘法?

睇佢咁事正,唔好比佢呃咗,其實遍體鱗傷,尾門右下角凹咗,多處油漆被挖落,車鈴被挖到花哂,座位又滿佈污積,睇來上手都好粗用吓;如果唔係遇著旺季需求大,我相信Toyota一定唔會租D咁既車比人,希望依次係佢生涯中最後一次出勤,好應該退役啦!



第一站:道の駅-輪厚



設於休息站旁的生果檔,係度買咗今個旅程第一個哈蜜瓜¥780,今晚既宵夜就係佢啦!



1 則留言: