2008年8月11日 星期一

南,北北海道9天--夏日結伴遊(B計劃)

點解叫做"B"計劃
93656316


原本計劃遊東,北北海道11天的,路線都定好啦(札幌--帶廣--釧路--網走--紋別--稚內--富良野)
點鬼知上網check機票,酒店時才發覺費用93656262,咁仲唔嗱嗱聲轉行程咩!個"B計劃"未就咁樣出咗世囉!!

好啦!由11天改為9天,酒店住少咗,租車日數又少埋,行程就只玩南,北北海道9天(札幌--北瀧町--美瑛--富良野--登別--洞爺湖--涵館--小樽)

今次因為是與同事一齊去,比佢哋睇完個行程之後,一些人話要考慮吓,足足考慮到4月尾決定縮沙,剩低同事C無奈的想放棄時,不抱任何希望的她打了通電話給朋友M,出乎意外地朋友M竟然爽快地答應,知道這好消息後,梁生即刻打電話去國泰假期訂機票啦......點知個職員話7月份嘅機位"全滿"。吓......唔係話......心諗早3個月前book都無位?即刻再問8月份情況......好彩啫......最後我哋揀咗8月13-21號出發!

2 則留言:

  1. 我四月頭問國泰都已經full左,迫住轉機呢....
    [版主回覆09/05/2008 01:05:00]我都有唸過~轉機......但要等......實在太浪費時間啦!

    回覆刪除
  2. 其實ANA果D內陸機好密,近乎完全唔需要等。再加上有多個籍口停一停東京買野,都幾好架。
    [版主回覆09/06/2008 00:02:00]如果玩埋大板......我會考慮0架

    回覆刪除