2018年10月31日 星期三

2018愛知、長野10天賞景自駕遊 - 行程簡介

東歐之旅回來不久
見到ANA推出平機票
夾啱時間又出發
今次以長野縣為主打
行程早兩天才搞定
真係新鮮過出爐蛋塔

2/11/2018 - 11/11/2018
2018愛知, 長野10天賞景自駕遊

行程簡介

Day 1
香港 > 中部國際空港 > 名古屋
宿: 名鉄イン名古屋駅新幹線口

Day 2
名古屋 > 清州城 > 名古屋市內觀光
宿: 同上

Day 3
Toyota名古屋駅太閤通口店取車 > 香嵐溪(待月橋,  香嵐溪廣場,  香積寺,  香嵐橋) > 阿智村
宿: 昼神温泉 癒楽(ゆら)の宿 清風苑

Day 4
阿智村(雲海&星空 天空の楽園 雲海Harbor) > 天龍峽溫泉(天竜舟下り) > 阿智村
宿: 同上

Day 5
阿智村 > はびろ農業公園 > 松本城 > 繩手通商店街 > 中町商店街 > 新潟県(アパリュージョン2018夜間燈飾匯演)
宿: アパホテル&リゾート<上越妙高>(APA Resort Hotel)

Day 6
新潟県 > 軽井沢(白糸の滝, 雲場池, 舊軽井沢銀座商店街, 舊輕井沢森之美街館, Church Street, 軽井沢聖パウロカトリック教会)
宿: 軽井沢ホテル ロンギングハウス(Longing House)

Day 7
軽井沢 > 白樺湖(池の平ゲート, 池の平神社) > 御射鹿池 > おしどり隠しの滝 > 蓼科高原チーズケーキ工房 > 諏訪湖(諏訪湖間欠泉)
宿: 諏訪湖畔に佇む歴史ある宿 かたくら諏訪湖ホテル (Suwako Hotel)

Day 8
諏訪湖 > 小原四季桜(川見四季桜の里, 和紙のふるさと, 小原ふれあい公園) > 南知多
宿: 内海温泉 いち豆

Day 9
南知多(豊浜漁港, 観光農園 花ひろば) > 海鮮市場 魚太郎 > ジョイフルファーム鵜の池 > Aeon Style 常滑店 > 常滑市
宿: コンフォートホテル中部国際空港(Comfort Hotel)

Day 10
中部国際空港 > 香港

**********

29 則留言:

  1. 行程唔趕,應該玩得好輕鬆喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都趕趕地架, 點對點都要成兩粒幾鐘先到, 加埋遊覽又早日落, 都無乜時間剩

      刪除
    2. 日照短係差D,3點幾天色已經開始暗,一暗影相已經無咁靚

      刪除
    3. 天黑唔止影相差, 我部傻仔機係影唔到添

      刪除
  2. 回覆
    1. 頭尾無咗兩日, 真正玩得8日
      頭搭尾就埋星期六日揘先玩到咁長日子咋

      刪除
    2. 我都見到特價,就係因為下午機去早機返先平
      咁都要攞6日假,我今年仲剩番一日咋

      刪除
    3. 早兩日又推出札幌平價票, 見到都心動, 可惜假期所剩無幾, 只能輕歎
      以前都會儲番10日假袋埋唔用, 依家鋪鋪清

      刪除
    4. 我今年仲有18日半假,可惜冇人有假陪我去旅行

      刪除
    5. 18日半,我一年都無咁多,你做政府工架...
      如果我好似你有咁多假,放極都仲有的話就唔會想退休,反正想幾時去幾時都有假去,唔駛年年度假度到頭都痛
      無人陪咪自己去囉,俾我一定會架

      刪除
    6. 我唔係打政府工,只係年資長同埋升咗職先加多咗假期。我始終唔敢一個人去旅行。所以而家分開同老公或阿女去旅行,至可以放多d假。我都唔係話放假就放假架,仲要同兩個同事夾假。

      刪除
    7. 好少私人機構會有咁多年假,我都做咗二十幾年,不過一早已經到頂得18日,無得再多了,就算高級嗰D都係多我兩日
      我都唔係話放就放,都係要夾假,但通常都唔難嘅

      其實一人旅唔駛怕,我試過兩次,都係三、五日,去D近近哋嘅地方都夠,又唔駛攞咁多行李,安排D簡單行程,唔難handle,除非係怕黑怕一個人住酒店,試過一次就會有下次

      刪除
    8. 前年同阿女去東京探仔,有一日阿女約了朋友,阿仔要上堂,冇人陪我。自己一個人喺新宿逛街,我完全冇自由自在既感覺,只係覺得好孤獨,完全冇晒方向,唔知自己可以去邊度。所以我覺得自己唔適合獨遊。

      刪除
    9. 哈哈,我反而不知幾想旅程中有一日自由時間俾我,鍾意行去邊就行去邊,可能我响香港習慣咗一個人行街
      我有時會叫老公阿仔自己返酒店先,然後响附近行一陣先返去
      所以我都幾enjoy一個人去旅行,但當然唔係經常喇,因為無老公做司機做阿四會好辛苦,只限大城市玩下無問題

      刪除
    10. 3J, 假期雖然比你地多少少, 但份工太辛苦太用腦, 所以先想早退休享受吓人生; 雖然唔駛同人夾假, 但櫻花期就一定無我份, 而且放得多同密, 都驚老細乍型架

      刪除
    11. Mandy,辛苦就唔好勉強了,早D享受人生好
      咁退休後第一個trip就去賞櫻,然後年年去補番

      刪除
    12. 那是必然的, 退休後當然要安排一次賞櫻之旅啦

      刪除
  3. 我唔怕黑又唔怕一個人住酒店,但就唔like一個人去旅遊,原因是無得即時同人分享我的喜悅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔怕黑,但就怕一個人住酒店。我都係喜歡有人同我分享。

      刪除
    2. send whatsapp 分享囉...哈哈...

      刪除
    3. 我只在十年試過一次一個人既旅遊,當時未有whatsapp。就算而家咁發達,我都like兩個人去。

      刪除
    4. 如果你另外一半有時間陪你就緊係一齊去喇...

      刪除
    5. 我怕黑,更怕一個人住酒店

      刪除
  4. 祝你旅途愉快, 留意瘋田有無雪軚啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝t先生提點, 已記在心

      刪除
    2. Mandy 小姐卒之回家 :)

      刪除
    3. 哈哈, 回家後又想出走 :P
      瘋田可能知道無雪, 所以無比雪軚

      刪除