2019年1月7日 星期一

2018愛知、長野10天賞景自駕遊 - Day 3.1 香嵐溪

2018年11月4日(星期日)

名古屋 >
香嵐溪

宿: 
昼神温泉 癒楽(ゆら)の宿 清風苑


Day 3.1 
香嵐溪

旅程第三日
早餐過後正式展開自駕遊之旅
今次租不到愛駒 Porte
唯有揀選較舊款的 Ractis
呢駕戰駒雖然無乜大傷痕
但仔細觀察會發現原來是隻花面貓



摺埋一邊後座都可以平放到兩件 29寸大行李箱



累積行了65,287公里
路面經驗可不少

今日首個景點是位於豐田市足助町的 香嵐溪
出發前在網上搜集過資料
如果不自駕乘交通公具都頗費時又辛苦

香嵐溪 是中部北陸首屈一指的賞楓名所
巴川沿岸有約 4,000棵楓樹
賞楓期由11月1-30日期間, 楓葉祭時還有夜間點燈


香嵐溪 附近有多個停車場
當日部車就泊在 宮町駐車場再步入商店街
商店街兩旁售賣很多特色小吃
想忍口都很難



穿過商店街就見到香嵐溪待表 [待月橋]




巴川沿岸

香嵐溪招牌景點 [待月橋]


沿著小徑行來到 香嵐溪廣場 附近

上山步道通向 香積寺






三州足助屋敷 位於香嵐溪廣場側
是一處保存了過去山中生活的體驗型設施, 須收費入場
遊客可在此體驗織布和藍染等手工藝
還設有提供五平餅、鹽烤香魚等山珍的食堂


香嵐溪廣場內有紀念品商店, 檜茶屋, 休憩區等設施
讓遊客可在這小休及品嚐美食





我們選擇沿河川折返回待月橋附近找食
待月橋旁的 香嵐亭旅館 提供燒魚套餐
在館內可邊享用美食邊欣賞如畫的景致

梁生的燒雙魚定食

燒鮎魚是整個定食的靈魂
甘香肥美, 好食到無得頂

我的是燒魚及刺身各一尾的定食






18 則留言:

  1. 揸過一次Porte 唔會再租, 我地三個人冇行李都覺得唔夠力.

    回覆刪除
    回覆
    1. 1500CC都OK, 以前租1000cc添咋

      刪除
    2. Porte揸過一次,始終唔慣敞門設計,不過宜家多數會租Hybrid車,雖然貴D但慳油又靜

      刪除
    3. 我完全無研究,車行俾咩我揸咩。不過好多時都俾vitz、fit。阿哥成日講話唔夠力或响高速好飄,我完全唔識分,因為我係咪都龜速。

      刪除
    4. 依家通常都會揀車種, 試過一次車行租架Roomy俾我地, 揸過都怕怕。
      近年高速捉快車好嚴, 已經好少開快車

      刪除
  2. Ractis 同 Porte 都好似係同期產品, 不過 Porte 車架應該係 Vitz, Mandy 小姐租呢架係最後期嘅 Ractis, 不過最頂㽼係咁租車點解會有兩擋, 原裝嘅要成千幾銀 :)
    香嵐溪好靚, 仲有鹽燒 ayu, 就想起九醉溪

    回覆刪除
    回覆
    1. t先生好心水清喎, 多咗條眉毛都留意到
      九醉溪都唔錯, 上次去九重夢竟然遺漏咗

      刪除
  3. 燒魚真係好好味😍😍😍。有埋田樂燒就一流!

    回覆刪除
  4. 我在日本租過兩次Ractis,都覺得唔係好掂,架車較嘈又無乜力水。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁話,嗰兩次我貪平,無揀車款,下次去都係揀車款好啲。

      刪除
  5. 回覆
    1. 都唔知點解加少少鹽,燒香佢就好鬼好食。

      刪除