2018年9月13日 星期四

2017名古屋8天自駕遊 - Day 1 在不晴朗的一天出發

2017年5月24日(星期三)

香港 > 中部國際空港 > 名古屋

宿: 名鉄ニューグランドホテル(Meitetsu New Grand Hotel)

Day 1 在不晴朗的一天出發
人算不如天算
出門以來第一次遇著惡劣天氣
受一低壓槽橫過廣東沿岸所影響
於五月二十四日這天天氣突然轉壞
不單止有大驟雨及狂風雷暴
天文台更發出了本年首個黑色暴雨警告信號
由早上6:40發出黃色暴雨警告信號開始
雨勢越下越凶, 於9:15轉為紅色信號
情況看來不妙
好彩的是今次試乘GoGoVan往機場
司機大哥建議我們早點出發
未幾天文台於11:30轉發黑色暴雨警告信號
雖然路面非常阻塞, 還好比預定時間只遲了少少抵達客運大樓
惡劣天氣底下, 所有航班延遲
天文台於3:00才宣報取消所有暴雨警告信號
直至 4:35航班終於重開



客機 5:00pm才正式起飛

離開香港上空又是另一片天



抵達中部國際空港已近凌晨
還好趕得及尾班車往名古屋
在 7-11買了小吃當宵夜充饑



今次都是選這間酒店, 近地鐵站夠方便
名鉄ニューグランドホテル(Meitetsu New Grand Hotel)





網上經亞馬遜買了兩件小玩意
託酒店收貨可靠又方便





    下一篇: 待績...

18 則留言:

  1. 我見你依個遊記一篇嗰個又一篇,可以時空交錯
    我唔得,我要集中一個,同時寫兩個會精神分裂,不過會將日本放首位,寫完日本先寫其他,但又不能距離太耐囉,記性唔好嘛

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔想呢篇一個, 果篇一個, 無法啦, 太多遊記未寫, 依家諗住完成短線果D先, 應該會快D, 再唔寫會忘記哂
      我都想集中一個遊記來寫, 不過寫日本遊記會有推動力, 你見我英國果篇擱置咗咁耐就知啦

      刪除
    2. 我都明有時去得太密會真係寫唔切,我寫完4月日本好在仲有兩個幾月先出發,加拿大同北歐都只係寫咗一半,所以我要迫自己响依段時間完成,因為番嚟又會忙住寫北海道,宜家清哂倉可以安安樂樂等出發

      英國16日喎,日子越長要寫嘅時間越耐,我上次去北歐13日,雖然篇數唔算好多,但總覺得點解寫極都仲未寫完咁

      刪除
    3. 我都唔知幾時可以清到倉, 唔去旅行肯定無可能
      日子越長就越寫得耐, 真係未寫完又出發, 我都積咗4篇長遊記未寫

      刪除
  2. 我寫遊記都係愈來愈慢,個悉尼遊記都寫足半年。不過剛清倉又要開工XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我返咗黎成個月都未有時間開工寫遊記, 趕住度行程, 早兩日先搞掂, 唔係月頭都唔知點算

      刪除
  3. 我似乎要永久脫期了。莫講寫遊記,plan行程都有啲困難嘞😓😓😓

    回覆刪除
    回覆
    1. 似乎大家病程一樣, 我都覺依家度行程有D腦塞呀

      刪除
  4. 我都唔知有幾多次既旅程未寫或未寫完

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好想寫, 但真係無時間囉, 幾年前的遊記都唔知仲寫唔寫好!!

      刪除
    2. 我退左休,就好你好多,我就會寫埋未寫既。

      刪除
    3. 我唯有拖長黎寫, 寫得幾多得幾多啦

      刪除
    4. 其實積得越多越難清,除非成年都唔去旅行,年紀大太耐嘅嘢我記憶會越模糊越難寫
      好在去北海道前我有5個幾月時間先清哂D遊記

      刪除
    5. 唔好話積得越多越難清, 年紀大連尋日食咗乜都記唔起, 所以寫番舊遊記都有D難道
      成日都想在下一個旅程開始前了結之前一個, 但事與原違

      刪除
    6. 的確。好彩而家手機影相方便,有理無理都影張記低做過乜去過邊。

      刪除
  5. Mandy, 新年快樂🎈🎉🎊

    回覆刪除