2018年9月12日 星期三

2018東歐十六湖、奧地利大雪山11天豪華遊 - 行程簡介

荒廢網誌好一陣子了, 算起來都整整一個月
不繼續寫, 就沒衝動同恆心去寫
不寫, 又不捨
藉著2018年第三度出遊
順理成章又有番動力寫寫網誌
希望可以推動這顆懶惰的心

今次都是跟團遊, 揀了去東歐國家走走
對我來說雖是故地重遊, 但有些地方景點卻未曾踏足過
如古姆洛夫, 斯洛文尼亞著名鐘乳洞, 
哈爾施特, 克羅地亞十六湖, 奧地利達斯坦雪山等...

21/9/2018 - 1/10/2018
11天東歐十六湖、奧地利浪漫小城大雪山豪華之旅

行程簡介

Day 1
香港 > 捷克(布拉格)
宿: Savoy Hotel

Day 2
布拉格(布拉格城堡 > 聖維特教堂 > 古皇宮廣場 > 城堡山 > 查理斯大橋 > 舊城區 > 天文古鐘)
宿: 同上

Day 3
布拉格(古姆洛夫 > 舊城區 > 聖維塔教堂 > 市政廣場) > 奧地利(林茲)
宿: Trans World Hotel Donauwelle

Day 4
奧地利(林茲 > 哈爾施特船河觀光 > 月亮湖 > 薩爾斯堡)
宿: Mercure Centrale Hotel

Day 5
奧地利(薩爾斯堡 > 達斯坦雪山 > 高空吊橋 > 天空步道 > 冰洞) > 斯洛文尼亞(碧湖)
宿: Park Hotel

Day 6
斯洛文尼亞(碧湖 > 盧比安娜古城 > 比莎連紀念碑 > 青龍橋 > 布斯當娜鐘乳洞) > 克羅地亞(札格勒布)
宿: TBA

Day 7
札格勒布(杜密斯拉夫廣場 > 鐵托廣場 > 比域治國家公園十六湖)
宿: TBA

Day 8
札格勒布 > 匈牙利(巴力頓湖區 > 布達佩斯 > 英雄廣場 > 漁夫城堡 > 馬提亞教堂)
宿: TBA

Day 9
布達佩斯 > 維也納(遜布倫宮 > 遜布倫宮御花園 > 市中心步行購物街)
宿: Parkhotel Schoenbrunn

Day 10/11
維也納(市內觀光) > 香港



待績...

12 則留言:

  1. 之前聽你講話去巴爾幹半島,轉咗團?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都有D混淆, 巴爾幹半島有邊幾個國家, 旅行團多數好似來來去去都係以十六湖為主

      刪除
    2. 據我所認識斯洛文尼亞和克羅地亞係屬巴爾幹半島國家,捷克、奧地利和匈牙利就屬東歐國家,克羅地亞十六湖比較出名,所以好多東歐團都會去埋嗰度,不過依家有D團種都會依度幾個、嗰度幾個咁

      我8年前去東歐除咗上面三個國家外,仲去咗波蘭、德國(以前東德部份)和斯洛伐克

      至於巴爾幹半島有邊幾個國家,你可以上維基百科睇下
      https://zh.wikipedia.org/wiki/%E5%B7%B4%E5%B0%94%E5%B9%B2%E5%8D%8A%E5%B2%9B

      刪除
    3. 哈哈, 巴爾幹半島好多國家都以亞字尾, 下次要黎個深度"亞"遊 :P

      刪除
    4. 係呀,好多亞字
      東歐我最喜愛捷克布拉格,只可惜我嗰日遇上落雨
      21號出發應該打完風,無影響,我都20號出發去北海道,希望順順利利到達
      預祝大家都玩得開開心心,返嚟再分享

      刪除
    5. 我都鍾意東歐多過西歐
      胆振中東部不時有餘震, 希望你一切順利, 玩得開心
      等你返來匯報行程

      刪除
    6. 我好想去布拉格,仲有布達佩斯🤤🤤🤤

      刪除
    7. 我鍾情布達佩斯多D, 逗留一晚真係唔夠, 我無時間買鵝肝醬呀

      刪除
  2. 布拉格好浪漫,你有無睇再創世紀?第一集在布拉格拍攝,是秋天好靚好多色彩,只可惜天陰陰,等你回來報料給我參考﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 無睇呀, 不過布拉格真係個唔錯嘅地方, 夜景都好靚, 希望天公造美, 可以影到靚相啦

      刪除
    2. http://3jfamily.blogspot.com/2010/10/2010-czech-republic-ii.html
      布拉格可以望望我依篇參考下,當日係9月26號,可惜都係落雨天
      不過第二日去捷斯基古洛夫古城 (Cesky Krumlov)就好好天好靚

      再創世紀應該係再遲少少日子,可能係10月時間,因為紅黃葉多好多

      刪除
    3. 多謝3J分享, 我會過去參考吓你個行程, 溫習溫習
      我無諗過會落雨添, 希望到時天氣好啦, 唔落雨心情好, 睇乜都靚 :P

      刪除