2014年11月26日 星期三

2014北海道道東14天賞楓美食自駕遊 - Day 6 (Part 6) 住宿篇 @ 知床ノーブルホテル (Knoble Hotel)

2014年10月3(星期五)

知床半島觀光 (知床五湖 > 知床峠 > 道の駅知床・らうす(羅臼) > 羅臼國後展望塔 > 宿知床ノーブルホテル

Day 6 (Part 6) 
住宿篇 @ 知床ノーブルホテル (Knoble Hotel)


充滿挫敗感離開知床峠後
疊埋心水返酒店
今晚住既酒店位於市街
附近就有幾間便利店
出入購物都比較方便




Check-in櫃位




小型売店

辦完入住手續, 上房睇睇先


有露台, 有海景


廁所, 浴室分開呢種設計最啱我


廁板自動開合既設計夠貼心

安頓好就落去食晚餐




樣樣有D都幾啱食

皇帝蟹, 三文魚, 帆立貝, 甜蝦刺身任食

哈蜜瓜, 西瓜大大方供應

我地唔客氣啦


甜品都好正

回本之選 - 哈蜜瓜


12 則留言:

  1. 回覆
    1. 間酒店真係唔錯架, 又乾淨又C服,
      我個plan是: 海側洋室夏得早割55日, 1室1泊2食合共¥21,250

      刪除
  2. 呢間酒店唔駛問咯 , 因為我幫襯過 , 不過當日晚餐並不是自助餐 .
    不過基本上對呢間印象唔錯 , 果陣個Plan大約9000Yen一泊二食/一人 ,
    依家有冇勁加價 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 印象中記得你都有住過呢間,
      都好似無乜點加價, 跟你果時個plan差唔多

      刪除
  3. 回覆
    1. 價錢由普通山側房起計, 1泊2食約8,925~9,775円/人

      刪除
  4. 你住這兩間與知床第一,你覺得那一間較好? 謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對不起, 我沒有住過知床第一, 所以好難作比較!!

      刪除
    2. 咁同 知床プリンスホテル風なみ季 又點比呀 ? 我淨係住過 知床ノーブルホテル .
      想聽聽你既意見 . ^^ (不過已經落實住 風なみ季 咯) XD

      刪除
    3. 知床我只住過以下三間, 其中Knoble Hotel 你都住過, 唔講啦 XD
      風なみ季 OK 架, 晚餐自助餐都好豐富, 你可以睇番下邊網誌 ^^
      ウトロ温泉 知床プリンスホテル 風なみ季
      http://smallovegrass.blogspot.hk/2014/11/201414-day-5-part-4.html
      知床ノーブルホテル(Knoble Hotel)
      知床世界自然遺産の宿 しれとこ村つくだ荘

      刪除
    4. 已經更正番 , 唔好意思 , 攪到立立亂 . haha ...

      刪除
    5. 不要緊, D酒店差唔多名, 又係集團經營, 我都睇到眼花, 哈哈 XD

      刪除