2014年11月8日 星期六

2014新西蘭南北島火車,冰川動感遊 - 跟團後感

2014新西蘭南北島火車,冰川動感遊

跟團後感

N年沒跟團的我, 過了9天團隊式生涯
感覺真的不慣
全團連領隊共27人
話多唔多, 話少唔少
少少一團, 都有不少人生百態

有的是霸位影相影到夠鐘集合才走開的自私鬼
有的是搶食搶到唔理其他人仲有無得食的餓鬼
有的是人影佢又影唔知人地影乜的跟風鬼
總之乜人都有



10 則留言:

  1. 跟團嘛 ~ 係咁架啦 , (所以我都係N年冇跟團咯 , 正式係買佢怕)
    不過聽到有自私鬼 ~ 餓鬼 ~ 跟風鬼 , 又幾有興趣 . (跟風都唔得?) haha ...
    講開又講 , 今日聽新聞話果度有自駕遊車禍 , 認真大吉利是 . >_< !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 跟風唔係唔得, 不過佢地好搞笑架, 好多時我地會走出火車車廂睇睇有無景,
      佢地就會第一時間跟住衝出黎, 跟住兩頭望睇我地影乜, 哈哈...^^
      好多時真係唔想聰到有關自駕遊車禍既新聞, 早幾年都有單北海道雪駕車禍 :(

      刪除
    2. 哦 ~ 原來所謂跟風鬼就係咁解 , 真係笑足我一整日 . haha ...
      正式係世界之大 , 無奇不有 , 咁都得 . ^_^ !!
      至於另外果兩種鬼 , 真係不敢恭維 , 試過有次去泰國唔知乜野島 ,
      食自助餐時有個家族互相傳碟拎野食 , 結果攪到貧富懸殊 , 佢地就食唔晒 , 人地就冇得食 , 激死 .
      之但係去得新西蘭 , 相信都絕非泛泛之輩 , 點會淪落到咁架 , 真失望 . >_< !!

      刪除
    3. 諗起都真係好好笑架, 你知我地寫blog既, 乜都會影, 唔知跟住黎就真係好搞笑, 哈哈...
      另外兩種鬼, 一種就係霸住個景影完又影, 唔同組合一張又一張, 影完又唔行開, 等個景我地足足等咗成大半粒鐘
      另一種就係搶食既餓鬼, 中餐有兩道菜, 鮑魚片生菜, 同三文魚刺身, 個轉盤一到佢地面前, 唔理夠唔夠分, 三文魚每人就夾三片, 鮑魚片就夾4片, 一台10人, 16對眼望住都若無其事
      去得新西蘭 , 相信都絕非泛泛之輩, 全部都係個中老手, 唉 >_< !!

      刪除
    4. 自2006年起,我已經無跟團旅遊既記錄喇!

      刪除
    5. 我同1733兄一樣, 2006年後都無跟團啦, 但之前跟團都無呢種情況 >_<!

      刪除
    6. 仲要同一團一次過睇哂, 超勁 >_<

      刪除
  2. 一聽到 跟風鬼 就想笑 . (其他鬼又冇咁大反應) haha ...
    可能係模擬番當時既情景掛 ? @_@ !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家諗番起跟風鬼都覺得好好笑,
      總之你行去邊影乜, 佢就即刻跟住黎, 哈哈~~

      刪除