2014年11月16日 星期日

2014北海道道東14天賞楓美食自駕遊 - Day 5 (Part 1) 小清水原生花園 / JR原生花園駅

2014年10月2(星期四)

網走感動朝市 > 小清水原生花園 > 遠音別橋 > オシンコシンの滝 > 知床觀光船 > 知床  夜の大自然號 > 宿ウトロ温泉  知床プリンスホテル  風なみ季

Day 5 (Part 1) 
小清水原生花園 / JR原生花園駅





今朝一心諗住來個豐富海鮮當早餐
所以酒店早餐都唔要
點知海鮮飯變了閉門羹


真是盡信書不如無書
旅遊書話網走觀光協會為彌補網走夏天沒有流冰觀光
聯同網走港漁商於7 至10月期間朝早舉行感動朝市
以廉宜道東海鮮美食宴客
倉庫門外只見7至9月開催期間表
難道10月開催終了?

網走感動朝市

希望而來, 失望而回
唯有餓住肚子繼續上路

遠望鱒浦漁港


 途中來到藻琴駅, 睇黎早餐又無望


因為不是花季
所以沒將小清水原生花園列入行程中
沒想到行駛途中經過
咁就唔好放過, 一於落車睇過

木造的JR原生花園駅, 比一卡車廂還小
每年只在5至10月夏秋賞花期間臨時開放






影影下相既然有列車到站
一於來張列車駅舍大合照


小清水原生花園位處斜里郡小清水町
夾在鄂霍次克海及濤沸湖之間
原生花園只屬半自然草原
每年4至9月是賞花季節
有玫瑰, 蝦夷透百合等花卉盛開
曾被"子狐物語"取景, 加上JR原生花園駅
成為最熱門的自然賞花區



天覽丘展望台


又見知床半島

這邊望的是鄂霍次克海

另一邊望的是濤沸湖


設於原生花園駅旁的売店
內裡只得數間店家
售賣菓子手信, 紀念Tee等雜貨


見到嬸嬸即燒帆立貝
還沒吃早餐的我們一於整番串




9 則留言:

  1. 我原本都想去動感朝市,不過check過我去果日已經close左。
    我都有停車睇個漁港^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 上次黎唔啱時候, 今次黎就早收
      應該都無緣一試

      刪除
    2. 9月23日最後一擊 , 過左廟咯 . XD

      刪除
    3. 可遇不可求, 隨緣啦~
      呢個只是今次旅程首個挫敗!!

      刪除
  2. 你同 Maggie, Kaykie 都好犀利呀 , 在車站裡等到有車到 ,
    我次次去到都係吉站一個 , 唔駛慌有車埋站咁精彩 . =_= !!
    讚呀 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我事前check定時刻表,計住時間去架 ^_-

      刪除
    2. 連呢D都算埋 , 咁樣先至係精明旅遊 , 睇多好多野 . ^^

      刪除
    3. 車站始終有火車襯托先好睇,呢條線啲車又疏,真係要計住時間先得

      刪除
    4. 我真係撞彩架, 無諗過咁啱得咁橋又比我磨到 :P

      刪除