2014年11月13日 星期四

2014北海道道東14天賞楓美食自駕遊 - Day 4 (Part 3) 能取岬

2014年10月1(星期三)

網走市內觀光(花栗鼠公園, 網走湖, 能取湖, 海鮮市場, 能取岬, 道の駅流氷街道網走) > 宿網走湖畔温泉  網走観光ホテル

Day 4 (Part 3) 
能取岬




離開能取湖サンゴ草群落時已將近正午
梁生決定先醫肚
那就依原定計劃往網走海鮮市場食飯




海鮮餐廳ツーフードレストうソ就位於2樓







分別點了刺身定食和海鮮飯

件三文魚刺身雪到硬一硬
要自行解凍真是第一次見

再叫多兩隻牡丹蝦

一邊吃飯, 一邊望著無際既鄂霍次克海

再加上海邊策騎既畫面
真係好有悠閒渡假feel
向左走

向右走

午後繼續餘下既行程

能取岬

能取岬灯台




來北海道那麼多次
第一次在一個地方遇到4團國語人



對面就是知床連山睇到無

Zoom近D睇睇
左邊山峰是知床硫黃山, 右邊山峰是羅臼岳

能取岬

漁夫像



18 則留言:

  1. 個海鮮好正呀,間餐廳個view又正,mark 低下次去^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 正就正, 但真係未試過未解凍就上碟既三交魚囉~

      刪除
  2. 四團又真係跨張左d @_@
    可能我黃昏先去,只見到幾個日本後生仔同兩個不知國藉女人。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係嚇死你呀, 好似去咗維園咁
      我連個廁所都唔敢去呀, 入面一定好壯觀

      刪除
    2. 我地遇到最多團係富良野,不過呢d熱門地方都預左會多人啦~

      刪除
    3. 所以要襯D地方仲未被佢地攻陷前去咗先

      刪除
  3. 回覆
    1. 貴唔貴真係唔知啦, 不過我都有D心動想試吓

      刪除
  4. 有D野想請教你 , 上次你去知床果頭 , 即係好大霧果次 , 當時係乜野月份 ?
    唔知你記唔記得 ? 最好有埋日期 . THX .

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然記得啦, 那麼深刻既旅程
      日期是 2012年5月24日(星期四) ^^

      刪除
  5. 多謝解答 , 其實我最近搵緊料 , 睇下乜野日子去果邊先至可以避過霧霾天氣 .
    我果次係2012年四月尾出發 , 結果慘淡收場 , 而你2012年5月尾出發 , 都係唔掂 .
    咁乜野月份至OK ? 資料搜集中 ...

    回覆刪除
    回覆
    1. 不用客氣, 大家可以互相交流一下心得啫
      果次之後回來睇過別人的blog, 佢地比我早幾日出發, 但天氣就好到不得了, 仲影到好多靚相添
      今次秋遊終於如願, 唯獨是知床峠留下遺憾, 要靠你啦~~

      刪除
    2. 盡量啦 , 一切睇天氣點開 . XD

      刪除
  6. 硬掘掘既三文魚 , 咁都得 ? 真係大開眼界 . haha ...
    其他海鮮得唔得呀 ?
    呢度距離 珊瑚草場 有幾遠呀 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 件三文魚真係冰鮮過冰鮮架~ 其他海鮮都OK
      珊瑚草場 與 網走海鮮市場 之間相距 21km - 40mins

      刪除
    2. 我係想問 珊瑚草 與 能取岬 有幾遠呀 ?

      刪除
    3. 珊瑚草場 與 能取岬 之間相距 21km - 44mins
      同去海鮮市場差不多時間

      刪除