2018年1月31日 星期三

2017白川鄉點燈快閃6天遊 - Day 6 完結篇

2017年1月26日(星期四)

名古屋(中部國際空港) > 香港

Day 6 完結篇



Comfort Hotel 各樣都好, 但早餐就真的麻麻
粗略的吃了兩件麵包便前往客運大樓
乘ANA875於9:40am起飛航班回香港




航班只得十數名乘客, 整個航程都非常寧靜舒適

最愛ANA的和菓子小吃

餐點不差, 服務更佳




4小時不到的航程準時飛抵香港



每次旅行總離不開購物, 不多不少也會買些手信, 回顧一下今次的收穫
排序的話, 看來在高山市買得最起勁, 其次就購自常滑Aeon店, 同藥妝店

手信回顧
購自阿馬信的濾水器替換瀘芯, 價錢跟香港零售價差別不大

看來藥妝店某些商品開始要大量入貨


消費力極強的高山市, 手信以吃的為主
送禮或自用的金箔臉油紙

花生小吃

開運飾物

魚皮腰果

金賞櫻花味馬油

飛驒和菓子小吃包

柿餅

梅干

黑芝麻脆片

東海北陸限定KitKat

花生脆餅

南高梅干

迷你ccutter

以下購自常滑Aeon店的
三款不同口味的UCC飲品

朱古力, 合桃

各款豆類小吃包

期間限定士多啤梨味糖果

朱古力
記錄完畢

~~ 完 ~~



8 則留言:

  1. 搭飛機時機內寧靜都係好重要架

    回覆刪除
    回覆
    1. 人少D, 廁所都乾淨好多

      刪除
    2. 係呀!同時空服人員無咁辛苦,笑容就更自然啲添。

      刪除
    3. 都係架, 好快派完餐, 無乜嘢做, 好悠閒

      刪除
  2. 只得十數名乘客 ? 咁咪蝕到空虛 ? 雖然坐得舒適 , 不過都戥佢艱苦經營 .
    都買左唔小手信喎 , 以食野為主 , 我鍾意 . ^^
    話時話 ~ 我就黎出發 , 見到D機場相都幾有Feel , 多謝你 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地應該經營有道, 好似廉航咁, 幾十蚊都有交易, 就算多人搭, 都為唔到本啦!
      我D手信真係小兒科, 比起shopping達人真係會獻醜; 大多以食物為主係因為D朋友仔唔想收到匙扣之類既夥 XD
      就快出發我都為你興奮呀, 玩得開心D, 等你返來匯報架 ^_~

      刪除
  3. 機場呢間早餐唔得呀? 試過鄉下地方幾間都ok喎。

    我而家去都係買嘢食多。精品衫褲好多都同款又難拎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 個人口味掛, 試過好幾間comfort既早餐都係麻麻地.
      我以前都好少買野, 依定啱心水都會買一,兩件衫

      刪除