2017年5月6日 星期六

2016日本中部北陸15天自駕精華遊 - Day 14.3 空港直前宿 @Comfort Hotel Central Intl. Airport

2016年4月30日(星期六)

岐阜県 高山市 (高山市制施行80周年記念高山祭屋臺からくり競演) > 愛知県 (中部国際空港) > 酒店

宿: コンフォートホテル中部国際空港(Comfort Hotel Central Intl. Airport)

Day 14.3 空港直前宿 @Comfort Hotel Central Intl. Airport

終於來到旅程的最後一晚
近年都喜歡住近機場的酒店
無他的, 只是不想第二朝行程太趕急, 可以輕輕鬆鬆的上機
中部國際空港附近就有三間酒店可選擇
除 Centrair Hotel 外,
大多數人都會首選 東橫 Inn
而我就選了中價位的 Comfort Hotel
酒店與空港直接連結, 只須數分鐘步程便到, 十分方便

指示十分清晰

還有專屬升降機直達酒店接待大堂
落雨都無有怕

東橫 Inn 就在 Comfort 的隔壁

東橫 Inn 門前有隻大犀牛鎮壓
夠哂氣勢






酒店外觀


大堂接待處



免費提供橙汁, 咖啡飲料

酒店停車場提供119個車位, 24小時內免費

設有健身室

確保住客安全的升降機拍卡系統

酒店客室剛於2017年4月1日開始實施全面禁煙
25平米雙人床客室
1泊朝食無料(延遲至12時退房住宿計劃)
1室17,200Yen




早餐位置

酒店提供日/西式早餐
漬物, 煎魚, 炒蛋, 煙肉, 腸仔, 窩夫, 麵包等美食





由於選擇了12時才退房的住宿計劃
早餐後還有充裕時間再到機場內的手信店作最後血併
更買來名古屋名物"手羽先"回房慢慢歎




4 則留言:

  1. 雖然我係東橫忠實粉絲,但如果附近有comfort而價錢唔差太多,我都會轉住comfort^_-

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同你一樣, 如果二揀一, 首選Comfort :P

      刪除
    2. 贊成! 呢間唔係Inn,仲正! 我無諗過會有健身室!

      刪除
    3. 個健身室雖然唔係好大, 勝在無乜人同你爭, 有時間玩番轉都唔錯架~

      刪除