2015年1月8日 星期四

2014日本南北九州15天歎住玩 - Day 4.2 霧鎖 草千里

2014年4月29(星期二)

大分県 民宿 > くじゅう花公園 > 阿蘇山中岳火口 > 草千里 > Cuddly Dominion(阿蘇カドリー・ドミニオン) > 熊本県 宿 阿蘇ファームランド

Day 4.2 
霧鎖  草千里



離開久住花公園不久
行車途中梁生發現咗個山頭大搞作
一於泊低架車過去八八
原來都有好多自駕人士經過都埋黎睇吓
唔知邊個咁有心思同毅力
搞到成個山頭邊都是草鶴

呢邊就大堆頭
雜亂無章都有點恐怖


自由神像出白牌

恐龍世紀再現

側邊仲有個迷你鹿場

呢度D鹿仔都幾好樣


唔趕時間就請你地食啦

山豬都有

玩完又要走



上山初頭天色都唔錯
但越往阿蘇山行就越濃霧
見勢唔多對路
只好駛入草千里避避
順便食埋飯



梁生點了個特選B餐¥1500

我就點了蝦天婦羅蕎麥麵¥750

在餐廳門外再來多串馬刺串燒

講真呢串野真係麻麻地
肉質非常韌

食完飯等了一陣
濃霧散完又黎過
今次阿蘇山之行都是算吧



落山又無霧
在馬路邊仲見到隻靚靚馬仔
梁生叫我落車過去揾佢




掛住食草唔理我


仲跟馬媽媽走人添



14 則留言:

  1. 草千里似乎成日都有霧,上次車至米塚已經前路茫茫,幸好早一日已經去了阿蘇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都預咗會有特發情況, 諗住第二日朝早再上, 但情況依舊, 無緣 :(

      刪除
  2. 張停車場相令我諗起我喺摩周湖又係大霧到連停車場都差D見唔到-_-#

    回覆刪除
    回覆
    1. 旅行最差就係遇上大霧, 真係無計 >_<

      刪除
  3. 我去過阿蘇火山2次都睇唔到個火山口!!

    回覆刪除
  4. 我下一篇會講到阿蘇山,天氣就超好,只可惜唔上得火山口

    回覆刪除
  5. 馬仔同馬媽媽係咪有人養定野生?

    回覆刪除
    回覆
    1. 馬仔背上有個E字架, 應該有人養, 不過佢地走落黎馬路邊玩 XD

      刪除
  6. 你D鹿仔比我見個d靚好多啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 你見果D都好可愛呀, 仲可以摸佢地, 又可以近距離接觸喎~

      刪除
  7. 呢篇見到第一張相就驚驚 , 又玩大霧 ? =_= !!
    剪草剪到咁有心思 , 讚呀 . 鹿場收唔收入場費架 ?
    個食堂格局充滿東南亞Feel , 都唔多似日本既 . XD 不過個B餐又幾正咁喎 .
    好似隻隻馬都有字 , 應該係人為掛 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 估唔到阿蘇都玩大霧, D霧仲勁過知床果邊呀 >_<
      成個山頭都玩剪草, 都幾大工程架, 路邊鹿場唔收錢, 喜歡可以買紅蘿蔔請佢地食 ^^
      旅遊區大眾食堂都係咁上下樣, 個B餐都食得過, D牛肉幾嫩口 :P
      D馬仔有人養架, 寫字作記號掛 XD

      刪除