2014年12月21日 星期日

2014北海道道東14天賞楓美食自駕遊 - Day 12 (Part 1) 忠類ナウマン象記念館

2014年10月9(星期四)

帯広 > (襟裳岬, 襟裳岬風の館) > 宿日高 静内エクリプスホテル

Day 12 (Part 1) 
忠類ナウマン象記念館






今日預計全日行車7小時
所以又要早早落去食早餐


一坐下就有侍應過來
詢問早餐要洋定食或和定食
我就點了洋式
梁生就點了和式
真是各適其適

梁生點既和定食

我點既洋定食

因為坐近酒店範圍既公園
食食吓隔著玻璃驚見松鼠出現

松鼠出沒注意!!

食完早餐就返房取行李check-out



車程行了1.5小時見到呢個道の駅・忠類
咁就要停車入去唞唞
個駅雖然細細
但周邊設施就非常足夠
有ナウマン温泉アルコ 236, 又有ナウマン公園
隔離仲有個忠類でナウマン象記念館






呢個道の駅真係好細, 一眼見哂

駅內張貼了有關襟裳岬風の館的海報
我地仲有2.5小時就到

順道來到即時加插景點
過隔離參觀埋でナウマン象記念館
忠類でナウマン象記念館 (譯作: 忠類諾曼象紀念館)




入館料成人¥300


館內以此被復原全長4.3米的諾曼象的骨骼為主





諾曼象化石於1969年7 月在忠類農道工事現場偶然發現
諾曼象全身骨骼復元過程圖片


館內介紹在幕別町忠類地區被發現的諾曼象的足跡及骨骼



可以透過鏡反映大象既顎部情形


不同地質時代各類生物之變化

於北海道各地區發現之大型動物化石分布圖



6 則留言:

  1. Wow ~ 呢類 翻生侏羅館 我就最鍾意參觀 , 正呀 . ^_^ !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我相反,最冇興趣睇博物館 >_<

      刪除
    2. 所謂鹹魚青菜 , 各有所愛 , 係咁架喇 , XD

      刪除
    3. 翻生侏羅館我都OK架, 既然係正隔離, 咁未撈埋汁唔好嘥啦 XD

      刪除
    4. 我都係咁話,順便又夠時間就會睇埋,唔會專登好睇^_^

      刪除