2019年10月27日 星期日

2019瑞士11天冰川天堂,雙雪山深度遊 - 行程簡介

2月塔斯旅遊途中已應約在 7月來倘瑞士深度遊
雖然距離出發不到 5個月
期間還要為 5月日本自駕遊度行程
好彩出走瑞士勝在跟團遊
不用為行程傷腦筋
輕輕鬆鬆等出發

13/7/2019 ~ 23/7/2019
11天瑞士塵世美、雙雪山、冰川天堂、世界文化遺產深度之旅

此團最具賣點是增遊冰河 3000及住宿兩晚采爾瑪特環保村

行程簡介

Day 1 & Day 2
香港 > 蘇黎世 > 伯恩(市內觀光) > 日內瓦(市內觀光) > 洛桑(奧林匹克博物館)
宿: Movenpick Lausanne

Day 3
洛桑 > 冰河 3000大雪山(包冰川雪車, 懸空索橋) > 采爾瑪特(環保城)
宿: Schweizerhof Hotel

Day 4
采爾瑪特(馬特洪峰冰川天堂, 小馬特洪峰, 大雪山, 自由購物或健行之旅)
宿: Schweizerhof Hotel

Day 5
采爾瑪特 > 利德阿爾卑(阿萊奇冰川[世界文化遺產], 瑞士火鍋)
宿: Art Furrer Royal Hotel

Day 6
利德阿爾卑 > 馬焦雷湖 > 洛迦諾(船河觀光) > 盧加諾(市內觀光)
宿: Swiss Diamond Hotel

Day 7
盧加諾 > 安德瑪(冰河列車) > 聖莫里茲
宿: Reine Victoria Hotel

Day 8
聖莫里茲 > (追尋塵世美足跡)下恩加丁 > 施庫爾溫泉區(包入場費) > 達沃斯([飄零燕]海迪家鄉)
宿: Hilton Garden Inn Davos

Day 9
達沃斯 > 曼恩菲[飄零燕]海迪之家) > 華多茲(列支敦士登) > 農莊晚膳 > 聖加倫
宿: Radisson Blu Hotel St. Gallen

Day 10 & Day 11
聖加倫(聖加倫大教堂[世界文化遺產] > 史泰恩 > 萊茵河大瀑布 > 蘇黎世 > 香港




下一篇: Day 1 & 2.1 伯恩舊城區

11 則留言:

  1. 原本今年既歐遊是瑞士,但遇唔到平機票和聽聞瑞士自駕遊無火車自由行咁方便,所以就改左去德國和奧地利自駕遊。擔櫈仔坐定定等睇你既遊記。

    回覆刪除
    回覆
    1. 遊瑞士最方便嘅交通工具一定喺火車, 但對我地黎講最方便就係跟團
      我驚1733兄坐爛張櫈仔我都未寫完呢編遊記喎 :P

      刪除
    2. [遊瑞士最方便嘅交通工具一定喺火車]
      知呀!但玩開自駕遊,唔想攞住D行程走圍去。

      [我驚1733兄坐爛張櫈仔我都未寫完呢編遊記喎]
      唔洗驚,坐爛左我買過張新櫈。

      刪除
    3. 1733兄說的極對, 玩開自駕真係超超超方便, 對我黎講自由行唔揸車, 同無咗對翼嘅雀仔一樣
      為了幫1733兄慳荷包, 唔駛買咁多櫈仔, 我要努力密密寫先得 ^_~

      刪除
    4. 為了幫1733兄慳荷包, 唔駛買咁多櫈仔, 我要努力密密寫先得 ^_~
      哈哈哈哈,多謝晒。

      刪除
  2. E Mandy小姐又回來了😃

    回覆刪除
  3. 原來你7月都去咗瑞士,天氣熱唔熱,其實我都有考慮過你依個團,可惜個行程唔係太啱心水,我好想去詩隆堡,最後揀咗K嗰團,今次個領隊算幾好,金三角張相好靚,嗰朝早我無出去,因為天氣預告有雲兼且又起唔到身,我去阿萊奇冰川都好好天

    其望睇多D靚相

    回覆刪除
    回覆
    1. 出發當日天氣預告天天都落雨, 當堂灰咗, 好彩去到果邊天氣都算唔錯, 上冰河3000果日最凍, 其餘日子都好和暖
      影金三角真係要好早起身, 天氣預告密雲, 都係諗住搏一搏; 阿萊奇冰川又曬又熱
      我都好期望睇你D靚相呀 ^^

      刪除
    2. 9月中後嘅瑞士開始進入秋天已經唔熱涼涼哋好舒服,氣溫最低係聖莫里斯
      啱啱先東京返嚟,今個月尾又要再出發,要出哂日本遊先,瑞士要再遲D了

      刪除
    3. 玩得開心D, 盡量享受人生, 我都期待這樣嘅日子來臨, 不過都應該還有一段日子要捱

      刪除