2016年12月18日 星期日

2016日本中部北陸15天自駕精華遊 - Day 11.1 荻町城跡展望台

2016年4月27日(星期三)

岐阜県(白川鄉, 荻町城跡展望台, 野外博物館合掌造り民家園) > 道の駅白川鄉 > 高山市(高山城下町古街) > 高山市旅館

宿: 二人静白雲

Day 11.1 荻町城跡展望台

一早起來吃過早飯後便徒步往荻町城跡展望台
從白川郷の湯前往登山小徑入口只須數分鐘步程

來到路旁的登山入口沿著指示行12分鐘便可到達荻町城跡展望台
除了初頭幾級騙人的石階外
沿途全是些夾雜了大大小小碎石的登山小徑
這短短的12分鐘可真要命



好不容易終於到達展望台位置


世界遺產 白川鄉合掌造集落

荻町城跡展望台是當年荻町城的遺址
在展望台上可俯瞰整個白川鄉村落
荻町城跡展望台



一間間合掌屋與棚田盡收眼底


在 荻町城跡展望台 旁邊還有一個 城山天守閣展望台
天守閣展望台旁設有停車場



來到白川鄉合掌村
大都會上 城山天守閣展望台 拍照留念
是白川鄉另一拍照熱點
城山天守閣展望台







從城山天守閣展望台可眺望整個白山連峰

17 則留言:

  1. 我第一次去白川鄕從后面車路上,軽鬆好多。今次去朋友又係比楼梯嚇親,返酒店開車再上去

    回覆刪除
    回覆
    1. 沿車路步行上去都要成30分鐘, 早知有車位我都會揸車上去

      刪除
    2. 我第一次行上去個時行馬路,之後再上就揸車上

      刪除
  2. 我嗰次溶緊雪行上,超辛苦。

    回覆刪除
  3. 有另外一條山路上去城山天守閣展望台,好好行唔使10分鐘

    回覆刪除
    回覆
    1. 我是參考你post的上山路線圖, 唔通我睇漏眼?!

      刪除
    2. 2邊都可以上去。 可能你見路就上

      刪除
    3. 另外果條話要行半粒鐘, 所以未揀咗呢條囉 =_=!

      刪除
    4. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    5. 嗯,印象中係好似話30分鐘,我记得好快行到上去

      刪除
    6. 我睇返我個post﹐係和田家個度都有路可以行上去

      刪除
    7. 就係呢條路, 指示牌話要行30分鐘!

      刪除
    8. 我山頂行落黎好似十幾分鐘,行上去可能要30分鐘掛

      刪除
    9. 行30分鐘都唔係大問題, 貪快抄小路係要付出代價嘅, 唉!

      刪除