2016年1月2日 星期六

2015日本東北北海道14天追楓覽勝自駕遊 ~ Day 3.5 楓紅醉了

2015年11月3日(星期二)

酒店 > 八甲田山 > 地獄沼 > んじゅうふかし > 睡蓮沼 > 酒店(宿: 十和田湖畔温泉 ホテル十和田荘)

Day 3.5 
楓紅醉了

奧入瀨溪流是日本東北最著名的賞楓名所
由十和田湖子ノ口開始至燒山之間全長約14公里
與十和田湖同被指定爲青森縣的特別名勝和天然紀念物

當初就是被燒山溪旁一帶的楓紅吸引住而停下了腳步
從溪流の駅入面有梯級通往溪旁

眼前所見的景色美得令人陶醉


片片楓葉片片情
片片都有著情和意




































今次整個奧入瀨溪流之旅
燒山的楓紅可說是最美的一段


離開燒山往子ノ口方向沿途都可見到不少紅葉
對明天奧入瀨溪流的散策充滿了期待
可惜一夜卻白了枝頭
秋風帶走了葉片片



十和田湖畔的楓紅





8 則留言:

  1. 新年快樂, 祝你身體健康, 心想事成!!
    啲相好火紅火綠!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 蜻蜓,新年快樂呀~ 我都祝你身體健康,心想事成,年頭飛到年尾,影多D靚相比我地睇 ^^
      原來夕陽下既楓葉可以咁火紅!

      刪除
  2. 燒山你見到個啲紅楓好靚,是飯店裏面的花園呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我知道呀, 我沿著溪邊行到去酒店盡頭, 不過見到好多蚊滋就返轉頭喇

      刪除
  3. 一見如此美, 我都流哂口水, 係咪埋腳架影 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. t先生, 無用腳架影架, 我地唔習慣拎腳架, 次次都係得個帶子, 所以遠睇好喇 :P

      刪除