2015年4月26日 星期日

2013大阪,和歌山,三重8天樂活之旅 - Day 5 (上) 橋杭岩, 串本海中公園

2013年5月8日(星期三)
那智勝浦 > 串本町(橋杭岩 > 串本海中公園 > 本州最南端 > 潮岬燈塔) > 宿:串本温泉 ヒルトップホテル和田金

Day 5 (上) 
橋杭岩, 串本海中公園



在酒店食過簡單既早飯就出發前往第一個景點~ 橋杭岩


由浦島酒店出發一小時就到達橋杭岩
橋杭岩旁就是本州最南端道の駅 くしもと橋杭岩



橋杭岩是位於和歌山県東牟婁郡串本町的旅遊名勝
是由串本的東岸至紀伊大島方向一列長約850米
聳立了一排共約40多座大小不一的岩石所組成
其成因是由突起的板塊經長年海浪沖擊侵蝕
較柔軟的泥岩被消蝕殆盡而殘存堅硬的柱狀石英斑岩

橋杭岩
MC: 324215 804 *71




早上既陽光實在太猛烈
只影了幾張照留念便算






離開橋杭岩後
來到相距約半小時車程的串本海中公園
串本海中公園是日本最早指定的海中公園
公園內設有多項設施
除了水族館及海中展望塔外
遊客更可在此享受潛水樂趣
又或乘坐半潛水型海中觀光船遊覽海底世界

MC: 962239353*56


入園料成人¥1600

一入園剛好遇著餵食時間

水族館內最大吸引力就是這些小海龜



有興趣可以買飼料餵大海龜







最後前往離岸140米, 水深6.3米的海中展望塔參觀
海中展望塔是個可以觀賞到各種魚類和珊瑚的最佳觀察站







13 則留言:

  1. 入園料都唔平喎。未post展望塔啲相?

    回覆刪除
    回覆
    1. 入園料真係頗貴架!!
      哈哈, 睇番D相, 原來在展望塔入面無影過相, 只記得在出面買糧餵魚 XD

      刪除
  2. 橋杭岩我今次都有去, 橫風橫雨, 傘都吹爛埋...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我果朝勁猛太陽, 曬到乜都睇唔到, 搞到無心機影相呀..

      刪除
  3. 橋杭岩我之前跟團去,係酒店看落去睇咋><

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺酒店望落去都好丫, 係未可以睇哂全貌呀~~

      刪除
  4. 日本真係有好多海中展望塔

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀, 不過我只去了兩個, 其實可觀性唔大

      刪除
    2. 我去過白濱嗰個。實在玻璃窗好細,又矇矇地,裝下裝下咁。

      刪除
    3. 我去過紋別冰海展望塔, 個玻璃窗又細又矇, D水又唔清, 又無魚仔
      呢個串本海中展望塔反而有D睇頭, 因為有條雞泡係個窗仔度裝番我轉頭, 哈哈, 而且又可以餵海魚

      刪除
  5. 呢個橋杭岩 , 表面上好似冇乜野睇 , 不過我就至鍾意呢類奇岩怪石 , 唔錯 !!
    海中公園同埋展望塔都要記低 . ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 在橋杭岩睇埋日出仲正呀~ 我個朝太曬, 肉眼望黑媽媽一片, 都無乜心機影相 >_<!
      海中公園都唔錯架, 可以餵海龜, 展望塔又可以餵魚 ^^

      刪除
  6. 網誌管理員已經移除這則留言。

    回覆刪除