2015年3月29日 星期日

2014新西蘭南北島火車,冰川動感遊 - Day 6.1 米爾福德峽灣一天遊(Part 1)

2014年11月3(星期一)

皇后鎮(自由活動/自費參加米福峽灣之旅) 宿 Millennium Hotel Queenstown

Day 6.1 
米爾福德峽灣一天遊(Part 1)



今日全日自由活動
部份團友參加由領隊安排的自費節目
南島米爾福德峽灣之旅(Milford Sound)
不參加的團友則可在皇后鎮觀光遊覽

出發前歎個豐富早餐先

米爾福德峽灣巡遊
被譽為世界第八大自然奇景
峽灣是由億萬年前冰河時期
經冰川運動侵蝕而遺留下來
成人費用NZ$226
由皇后鎮出發前往米爾福德峽灣約5-6小時車程
乘坐這款有玻璃頂設計的旅遊巴
透過車窗將沿途的瀑布, 山峰, 峽谷, 冰川和雨林等景色盡收眼底

約2.5小時車程來到休息站
亦是景點之一的"蒂阿瑙湖"(Lake Te Anau)

Takahe(南秧雞)
曾於1898年被認為經已絕種
後於1948年再度被發現
其特徵全身有著紫色羽毛, 嘴和頭的頂部及腿均為硃紅色

今日天色很差, 雨勢很大
大多數人都走進手信店內躲避




蒂阿瑙湖(Lake Te Anau)
又凍又下著大雨的關係
只在湖邊影了張相便算

稍作休息後繼續行程
導遊小姐說今日天色雖然不佳
但比起昨天已算走運
國家公園有機會因天氣欠佳而封閉不能進入


行車約1.5小時後來到第二個景點"鏡湖"(Mirror Lakes)




鏡湖湖面看上去的倒影並不特別
但如遇著天色好的話
湖面的倒影是非常清晰美麗














行車沒多久來到第三個熱門景點



聽領隊說這河的水清純潔淨得可以即時飲用







13 則留言:

  1. Milford Sound我就一定會去架

    回覆刪除
    回覆
    1. Milford Sound 真係值得一去, 如果天氣好D, 就更完美

      刪除
    2. 天氣唔好真可惜。呢個自費項目都幾貴。

      刪除
    3. 出得去玩, 價錢貴都算, 最慘係無乜機會會encore, 遇著天公不造美真係好down >_<
      上網睇到人地D相, 鏡湖好天個倒影真係又清又靚, 靚到呢...分不清天與地

      刪除
  2. 我自駕,我諗我會開車到Milford Sound上遊覽船既地方上船,費用會平好多掛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 自駕應該都係直接開到碼頭上船多

      刪除
    2. 去完韓國返黎就要全速搵紐西蘭自駕遊既料喇!

      刪除
    3. Wow~ 好忙吓喎, 返黎就要即揾料, 正呀~~

      刪除
    4. 1733, 原來你下個目的地係紐西蘭,唔怪得你咁問我,其實紐西蘭我去過一次就夠了,應該唔會番抄,再去嗰頭的話,我會想去Tasmania

      刪除
    5. 30幾年前我去過兩次。但都仍然係好想再去。

      刪除
    6. 我對紐西蘭則又愛又恨,喜歡他的山河秀麗,卻討厭他的時晴時雨 >_<

      刪除
  3. 又見安全麵包 , 加埋牛油實冇衰 . ^^
    玻璃頂旅遊巴 , 遇正落大雨都幾得意 , 不過出黎玩 , 最唔想見到落大雨 . >_< !!
    南秧雞 ~ 好Cute呀 . 條溪流都幾有睇頭 , 不過就咁飲溪水既話 , 始終有所保留 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 紐西蘭既好天氣真係好壞參半, 這邊廂可以在頭頂落狗屎, 那邊廂既山頭就陽光普照
      當地人對自己國家既溪水好有信心, 說是零污染架

      刪除